Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Fredag 4

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:
 

Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.

Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sida! :)

Bildförklaring3:
Och efter ett tag släppar han loss och bjuder på sig själv! kalla mig "PóSARN<3";; min lilla kram nalle<3

Bildförklaring4:
Bara för att han är sötast :*

Alla bilder:
COPYRIGHT;;eLLenjoannarådström'h

 
 
mamma

mamma

29 maj 2009 17:49

Lilla sötnosen!!!
Fina bilder!

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Linn

2 december 2009 15:27

Vilken underbart söt liten en! Vad är det för ras?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Av Ellen - 26 april 2009 17:17

Nu ska jag ser om det blir något kul av det här ... man ska typ random:a låtar och skriva in låtnamnen som svar på frågorna ... let's go:Vem är du?Sunday - (Bloc Party)Vad tycker människor om dig?The Burden - (Weeping Willows)Tack för den >-&l...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards