Alla inlägg under maj 2009

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:
 

Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.

Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sida! :)

Bildförklaring3:
Och efter ett tag släppar han loss och bjuder på sig själv! kalla mig "PóSARN<3";; min lilla kram nalle<3

Bildförklaring4:
Bara för att han är sötast :*

Alla bilder:
COPYRIGHT;;eLLenjoannarådström'h

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på robinson & survivor (snacka att d inte var jag som valde) jag hatar robinson, min vackra blomma åkte ut. men har funnit ett nytt intresse för den säsong av survivor som just har slutat. timing. 400 kan dö O: dom time:ar så att d är när jag faktiskt vill kolla på survivor som dom slutar.

Sedan har jag också insett något. jag är inte en sån som skriver. jag kan inte längre skriva. jag kan inte. jag skrev noveller och längre historier som på löpande band för något drygt år sedan. nu kan jag inte längre. jag får en jätte kick av insperation och börjar skriva, men efter något A4 får jag för mig att söka info om nåt på info som ska höra till berättelsen. rätt som d är upptäcker jag mig själv med att söka på engelska synonymer på secondary. och vipps så där har jag en låt framför mig. eller vänta, två, tre, fyra (etc)...

jag är musik, musik är jag. jag ska skriva musik i mitt liv. det är allt jag vill. det finns inget som att uttrycka sig i texter. jag vill skriva sånt som betyder något för någon. jag vill skriva tills jag dör. jag ska skriva musik som betyder något om det så tar mig hela mitt liv.

så fort jag får chansen så ska jag flytta till L.A och ha ett uruselt jobb på nåt supermarket ba för att ha råd med penna, block, ben & jerry's och en skokartong att bo i på L.A.'s gator om det är vad som krävs.

JAG VILL JAG VILL JAG VILL
NEJ, JAG TÄNKER!

precis allt för musiken som ligger mig farligt nära intill hjärtat.

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.
jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skulle åka till stan på SOn och kolla på en rättegång, men varken jag eller alicia hade cykel så vi tänkte gå - men självklart förklarar sara min svenskalärare (se bilden) att vi måste ha svenska i 20 min innan vi åker ba för att vi inte ska hinna gå. Det var kul när ho berätta det dock eftersom alicia kan ha så snygga kommentarer;

- men om vi skolkar från svenskan då har vi 20 min extra till att gå till stan på va?
 saras svar var nåt i stil med "ööh, ja, antar det".

 Rättegången var inte alls lika intense och spännande som på tv - me veryveryvery disappointed! aja, jag tänker fortfarande tänka på rättegångar precis som dom är i law & order, inget ska få ändra på det.

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.
Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and love i slutet av juni! Första reaktionen "JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!" (pinsamt nog jätte högt på tåget från gbg förut idag då jag läste d i en tidning) men sedan såg jag att vissa av banden som ska spela på peace and love spelar 27de, reaktion: "NEJNEJNEJ!" jag ska ju London då så d fick ju bara inte vara att dom spelade då! Så orättvis kunde ju inte världen vara!
När jag sedan kommit hem och kollade på peace and loves hemsida så lästa jag det helt otroliga: "De kommer spela den 25:e juni :)
I a f enligt deras egen hemsida." som någon hade kommenterat. Högljudd reaktion: "JAAAAAAAAAA!!!!" och då får man den där lyckokänslan i magen som jag bara får då jag upplever något otroligt fantastiskt! Som en 50del av lyckokänslan jag kände då jag vann mcr-biljetterna på tradera auktion för två år sedan. Jag var på väg att börja gråta av lycka då jag berätta dom helt otroligt vackra nyheterna för mamma och det enda hon sa va "Nej, det är för dyrt". Då hade jag en annan anledning att börja böla för. Hon kan ju inte vara seriös, jag kan vara utan mat i en månad om det är så att det skulle göra att hon får ihop till pengarna.

Snacka lyckoförstörare. Fyfan ._.

The Kooks

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards