Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Fredag 3

Av Ellen - 17 april 2009 15:58

Det är okej, älskling. I just miss you that's all.

Jag gick igenom mina garderober igår, hittade min underbara mcr-hoodie som jag köpte i stockholm i höstas, blev så lycklig att jag var tvungen att sova med den. Eller, asså, det var ju frivilligt såklart.

Sen skiner ju solen så då gick man ju och satte sig på altan och ba chilla. Får  mig nästan att glömma hur illamående jag mår.

Det spelar ingen roll för jag är lyckligast i världen då jag vet att det är mig som G älskar mest, det är mig han sjunger om (i dom bra menande låtarna asså), det är det, jag bara vet det. Även om han kanske inte vet det. Än. 

 
 
nilla

nilla

18 april 2009 14:12

Ser fram emot att få honom som svärson. Hoppas han är bra på el och snickeri, såna kunskaper är alltid användbara.

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ellen

Ellen

18 april 2009 15:52

han kan sjunga, teckna serier, är rädd för nålar, gillar att läsa serier och kolla på skräckfilm. - perfekt svärson.

http://candyheart.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linn

18 april 2009 19:01

njaa e ja vet inte. tänk om han o ellen brister ut i sång mitt under julmiddagen? sånt kan juh bli väldigt akward.

 
mockapocka

mockapocka

19 april 2009 11:43

Nej, inte alls akward! På julen om någon gång är det väl läge för lite sång i stämmor. Heja Ellen, go for it!

http://mockapocka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards