Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Lördag 4

Av Ellen - 25 april 2009 19:33

I think I'll blow my brains against the ceiling
And as the fragments of my skull begin to fall
Fall on your tongue like pixie dust just think happy thoughts
//Head First For Halos

Det är bara oundvikligt att ååååh, så djupt älska den sarkastiska tonen på hans underbara röst.

Jag skulle kunna lyssna på My Chemical Romance i evigheter utan att tröttna, men det är klart att det finns annan musik som älskas oxå. T.ex är jag för tillfället sjukt irriterad på att Sverige har bestämt sig för att ha ett sjukt dåligt utbud på The Kooks in stores. Grrr.

Var sjuk igår, fick ligga hela dagen och lyssna på I brought you my bullets, you brought me your love (mcr's första album) det är ju absolut inget fel på det, bara kanske att jag hade lust att skjuta ner min vackra affish där det så peppande står "Alltid Taggad" grrr...

Onsdags var iaf bäääst, det är inte mkt som är roligare än att dra upp på stan med a few cool people. Kollade på skivor och fick lyckochock då jag upptäckte att dom hade I don't love you + Cancer (Live) på vinyl (<3<3<3) så då köpte man den, The Perishers - victorious (album) och Depeche Mode - Wrong (Vinyl). Så det var lix happy happy + att jag och Maya har kommit på att vi ska praoa på najz prajz (h'

Och en nyhet till min mamma: PAPPA FYLLDE ÅR I TORSDAGS 8D
TÅRTATÅRTATÅRTA!(taggataggatagga).

OCH JAG ÄR SJUKT FUCKING HAPPY FÖR SNART SÅ SKA MCR SLÄPPA SITT NYA ALBUM (har jag själv bestämt hiffe ...) MEN DOM SKA GÖRA SÅ 8D

Finns lyckodagar när man bara känner att dom kommer göra det snart, även om dom kanske inte insett det än :)

Anyway, twitter löving mcr stalker goes back to her none stoppable mcr -
Lööööööööööööv~

 
 
Ingen bild

linn

25 april 2009 22:36

why ävärithing in änglish. jag skrivr hemtenta. d e så sjukt tråkigt att ja stalkar alla ja känners bloggar. aghhh get me aut auf heeere.

 
mamma

mamma

26 april 2009 18:09

Tack för påminnelsen. Som du märkte försvann en fjärdedels tårta ner i din mage igår och en till fjärdedel idag. *minns*

http://nillalivet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards