Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Torsdag 2

Av Ellen - 9 april 2009 17:24


grattisgerardway,grattisgerardway,grattisgerardway
(jagälskardig,jagälskardig,jagälskardig)


Jag skulle kunna skriva att bilden says it all men då skulle jag ljuga, även om det kanske skulle låta bra att skriva så, att en fin liten text om att mitt hjärta tillhör Gerard Way förklarar allt, all min lycka, men då skulle jag som sagt ljuga. G är mer än någon jag älskar oändligt, han är den som definierar den av mina favorit citat som lyder "because there's nobody like you" (från Trespassers William*s "What Could I Say" otroligt bra låt btw.) G är liksom min idol, den jag vill va, den jag vill ha, den det inte finns en sekund som jag kan tveka om min önskan att ha nära. Det är inte bara texter han skriver, det är precis som anledningen dom startade bandet(My Chemical Romance) för i första början - Mcr save lifes, no doubt, never have been, never will be. Inga ord kan beskriva hur mycket den musiken betyder, den underbara musiken. Det är så självklart att det finns inte - jag älskar g. han är my perfect match, my dream,


There's nothing I need, I hate the space in between, the silence that's just not the sound of your voice, the agony from lack of music when the song has ended, those seconds without you while my mp3 player is automatically switching to another of your songs, there's no way I will ever wanna be without the sound of your voice that makes my heart beat faster than a heart on overdrive.

Jag skulle kunna skriva, berätta om det i en evighet utan att någonsin komma på mig själv med att skriva ovarierat, det finns så otroligt mycket att skriva men ändå kommer det aldrig finnas ord som räcker till, men det är väl en av dem saker som hör till redig kärlek.

Grattis Gerard hoppas du har en underbar födelsedag för det är du fan värd.

 
 
mockapocka

mockapocka

9 april 2009 21:35

Det var bannemig en av de finaste kärleksförklaringarna jag har läst.
Kram!

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linn

11 april 2009 12:06

han ser liiiite läskig ut på den där bilden. d gjorde han inte på avstånd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards