Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Tisdag 2

Av Ellen - 21 april 2009 23:10

Gerard i egen hög person gjorde idag till "art day" och ville att alla skulle skicka sina drawings till honom, jag kunde inte skicka några av mina drawings för vi har ingen scannergrejjs equals emoface ._.

har även (förhoppningsvis) tillfälligt hoppat av bandet, kan inte sova equals  kan inte repa i någon konstig, extremt störig värld där jag måste gå till skolan hela dagarna ist för att sova så jag måste vara zombie hela eftermiddagen. Zombie equals kan inte repa.

Hade elevsamtalsgrejjs oxå including mig, mamma, rektor, special pedagoooåoog(obviously equals jag venne hur man stavar till det) & min mentor. Det var typ prat prat prat bla bla bla och sedan kom vi fram till något ... tror jag. Så det var väldigt informativt (Y).

One bad thing after another, jaja, bra lista:
+Jag har fått en ny sterio
+Anna, Lisa, Maya & Jag ska på stan imorrn & jag ska kolla skivor(<3)
-hiffe ba för att piratebay inte kan användas för tillfället så man behöver använda pengar @@@@:

+ jag har ju mina mcr drömmar, alltid och alltid och jämt<3 löööv.

 
 
Ingen bild

okänd och mystisk

24 april 2009 10:55

vad är d för sifferkod du använder på inläggen???

 
Ellen

Ellen

25 april 2009 18:39

använder jag någon sifferkod på mina inlägg? Oo

http://candyheart.bloggagratis.se

 
mamma

mamma

25 april 2009 19:27

Kanske Okänd och mystisk menar mindre än tre?

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

snygg och mystisk och okänd

25 april 2009 22:32

typ.
söndag 2
lördag 4.

i dont get it!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards