Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Lördag 3

Av Ellen - 11 april 2009 15:08

 Klicka upp bildgoogle, tryck pannan mot tangentbordet, ta den andra bilden som kommer upp - det här är ditt liv om 10 år.

 

Jalla, ja, nu kan jag säga att jag taggar sönder på att bli 25?
Jag är helt besatt av mcr I cannot help it. Jag lyssnar typ hela tiden och när jag inte lyssnar på dom vill jag lyssna på dom (!!!!). Jag vaknade först för typ 50 min sedan, mamma väckte mig helt i onödan för att fråga om jag ville gå upp, nej, mamma jag vill inte gå upp jag vill sova (!!!!)  men självklart så kan jag inte somna om och då kommer Linn ner på mitt rum och frågar om vi ska gå och köpa påskgodis. Med mitt svar: EVENTUELLT = KANSKE (!!!!) så var det bestämt ... jag förstår inte hur jag kunde hamna i den här familjen, dom har värsta IQ minus kapaciteten att lyssna och förstå. Inte konstigt att jag har sådana kommunikationsproblem då mitt IQ ligger på mer än ++++++++. Jaja,  nu ska jag fortsätta sjunga med till mcr och tänkta på hur underbart det kommer bli när dom kommer till svergie nästa gång, jag ska kidnappa dom! mwahahahaha!

 
 
mamma

mamma

11 april 2009 17:31

Puss puss puss puss puss puss puss puss!

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Keepondreaming..

12 april 2009 20:55

.. du blir aldrig så snygg.. moawhahahahah

 
Ellen

Ellen

12 april 2009 22:55

ja, fanny, nu vet vi vad du tkr om för typ av tjejer (;

http://candyheart.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linn

13 april 2009 18:40

alltså ja tycker ändå tjejn till höger ser lite ut som dig. redan.

 
Ellen

Ellen

14 april 2009 16:59

jaha linn ... påstår du att jag ser ut som en slampig blondin?

http://candyheart.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linn

14 april 2009 21:16

känns det problematiskt? vill du prata om det?

 
Ellen

Ellen

14 april 2009 23:05

Jag har mina problem men inget av dom är d faktum att min framtid ser ut sådär. Ditt problem däremot är nog det faktum att du ÄR den till höger på den här bilen (; puss

http://candyheart.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linn

15 april 2009 14:48

ja e jättesöt! d borde ja vara efter $300 000 plastikoperation.

 
Ingen bild

linn

15 april 2009 14:48

ja e jättesöt! d borde ja vara efter $300 000 plastikoperation.

 
Ellen

Ellen

16 april 2009 01:52

Så mycket pengar och ändå ser du inte ut i närheten av min snygghets nivå ... awwh, sry linn.

http://candyheart.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards