Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Söndag 3

Av Ellen - 26 april 2009 17:17

Nu ska jag ser om det blir något kul av det här ... man ska typ random:a låtar och skriva in låtnamnen som svar på frågorna ... let's go:

Vem är du?
Sunday - (Bloc Party)
Vad tycker människor om dig?
The Burden - (Weeping Willows)
Tack för den >-<
Vad vill du bli när du blir stor?
Everything - (Alanis Morissette)
8D hell yeah
Vad KOMMER du bli när du blir stor?
Singel och sökande - (Elov & Beny)
HAHAHAHAHAHA
Vad är din personlighet?
Dead From Alcohol - (Kreep)
Jahaja ... intressant
Vad tycker du om folk?
Headfirst For Halos - (My Chemical Romance)
Vad är din politiska ställning?
I Don't Love you - (My Chemical Romance)
hahahah
Hur är du som person?
People = Shit - (Slipknot)

mwahaha! grymt svar vafan xD
Ditt mål i livet?
The End - (My Chemical Romance)
ahmajgaaad HAHAHAHAHAH ASG*
Ditt största intresse?
I Kissed A Girl - (Katy Perry)
ohmy, gaaaay ((;
Vad hatar du mest av allt?
My Valentine - (Timo Räisänen)
Sure, why not. 

Vad älskar du mest på denna jord?
 
Booze And Cigarettes - (Murry The Hump)
Jasså? --------- öh

Vad gillar du inte med dina vänner?
We Are Pilots - (Shiny Toy Guns)
meeeeh... d är vi ju inte :<
Vad gillar du med dina vänner?
The Playboy Mansion - (U2)
ahaaaa (i'
Vilken låt kommer spelas på din begravning?
I'm not sorry - (Morrissey)
HA HA !

Vilken låt har förändrat ditt liv?
Cemetery Drive - (My Chemical Romance)
Sant, åh, så sant<3
Hur var din barndom?
Eaten By Your Love - (The Kooks)
hehe?
Hur kan man beskriva din familj?
Calendar Girl - (Stars)
HAHAA, NEJ
Vilken låt lyssnar du på när du är ledsen?
Bubbles - (System Of A Down)
Vad älskar du mest med dig själv?
Demolition Lovers - (My Chemical Romance)
jahaa du ...
Vad hatar du mest med dig själv?
I'm In Love With A German Film Star - (Foo Fighters)
HAHAHAHAHAHA
Vad tänker du just nu?
Do You Wanna - (The Kooks)
uhuhuhuhuuhuu hihihihi
Hur mår du?
Lemon - (Katy Rose)
hahha, gulligt :)
Vad tycker du om döden?
Dead Wrong - (The Fray)
haha
Vad tycker du om livet?
Read My Mind - (The Killers)
mwahahah!
Beskriv din bästa vän:
Sober - (Pink)
va ... bra :d
Hur fördriver du tiden?
All These Things That I've Done - (The Killers)
(((;
Vad gör dig glad?
The Jetset Life Is Gonna Kill You - (My Chemical Romance)
Mwhahahaa!
Hur skulle din mor beskriva dig?
Sunshine in a bag - (Gorillaz)
Hell yeah 8DDD
Hur skulle din far beskriva dig?
My Funny Friend And Me - (Sting)
hahahahahahhahh
Såhär tycker din lärare om dig:
Anything But Ordinay - (Avril Lavigne)
mwahhahaha, ja, kanske d.
Vad får dig att gå upp på morgonen?
Death Breath - (Bring Me The Horizon)
Ja, om jag hade den som väckningssignal så sure (;

 
 
mamma

mamma

26 april 2009 18:11

Sunshine in a bag...ja, det kan man säga. Fast det är ju inte så ofta du stannar i väskan förstås...

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

linn

26 april 2009 20:16

hahahaha
så sant. calender girl. mmm. allting stämmer så bra så man funderar på om du fuskat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards