Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Söndag 2

Av Ellen - 19 april 2009 20:21



Jag var inne på bdb och kollade på vilka som kollat min bdb. Jag har en talang (som kanske alla andra oxå har - vad vet jag) att hitta små detaljer och tänka vidare på dom tills dom kan kännas livsavgörande och det var väl ungefär det som var nu med.
Om någon som är tex 25 år är inne på ens bdb då tänker man ju liksom - hallå, skaffa ett liv? Det är ju faktiskt en site för personer i typ min ålder ... men vad händer när jag inte är i min ålder längre? Kommer jag bli den där gamla 25-åringen som snokar runt på 14-åringars bdb?
Helt plötsligt känns det som om alla har blivit så gamla, alla min kompisar och alla liksom.
Sure, jag vill bli 18 och kunna flytta hemifrån och skaffa jobb och leka vuxen men sen så behöver man ju inte bli äldre för det ... eller????? Jag vill inte betala räkningar! Jag vill inte sluta leka på bdb! Jag vill inte sluta läsa ungdomspockets! Jag vill inte sluta vara en hormonstyrd kändiskärlekskrankt tonåring! Verkligheten får aldrig ta mig!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!!11

 
 
mockapocka

mockapocka

19 april 2009 21:41

Nej, du har helt rätt. Räkningar är INTE roligt eller eftersträvansvärt. då låter hormonstyrd kändiskärlekskrank mycket roligare. Fortsätt med det ett tag till.

http://mockapocka.blogspot.com

 
Ingen bild

linn

20 april 2009 11:55

hehehehehehe
ja minns när ja var i din ålder.

jo just d. ett tips från min kompis. örebro kommun sponsrar små tvåor i gymnasiet att flytta ett halvår till nairobi och gå på svensk skola och bo på internat.

så det kan du juh se fram emot. när din tonårskris är över.

 
mamma

mamma

20 april 2009 17:43

Jag tycker du ska fortsätta vara preeecis som du är så länge du vill!!!
Puss, puss, puss

http://nillalivet.blogspot.com

 
Fridhed

Fridhed

20 april 2009 23:36

Nu chillar vi lite här! Jag har bdb, och jag är purung och pinjefräsch ännu! Eller en tant på 23 feta bast, men ändå.

http://fridhed.wordpress.com

 
Ingen bild

linn

20 april 2009 23:57

alltså. och sen vill ja bara tillägga att d där med att betala räkningar är underskattat. d e sjukt kul att typ GÖMMA sina räkningar för sig själv, och sedan när, t ex. telefonen, blir avstängd pga av utebliven betalning, UTVECKLA en aggressiv relation till telia. alltså det ger så himla mycket mer SPÄNNING till min tillvaro.

 
Fridhed

Fridhed

22 april 2009 08:28

Ta det lilla lugna nu Linn, vi vill inte att du ska få spontant, stressrelaterat åderbråck.

http://fridhed.wordpress.com

 
Ingen bild

linn

23 april 2009 23:56

o i wouldnt mind.d e juh trots allt sånt som kommer med min HÖGA ålder.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards