Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Söndag

Av Ellen - 5 april 2009 23:58

Nu blev det så att jag hamna på "skriva inlägg två minuter innan klockan 00.00" -kategorin idag oxå. Jag har bestämt att eftersom det har hänt två gånger (på två dagar) så är det officiellt en kategori av något udda slag. Idag har vi vart på ett shoppingcenter called entré hela dagen. inget fel på det. jag älskar shopping (!!!!!!!!!!). fast det enda jag fick var två par mjukishorts, två bh:ar och en tygpåse. mamma var snål :< men vi ska shoppa mer imorrn så då ska hon få gottgöra mig.
mamma och linn typ stupa i säng, jag sitter kvar och tänker på hur lyckligt lottad jag är som lyssnar på världens bästa musik och sedan chattar jag med några killar oxå - asså några av aaaaaaaaaalla dom där killarna som ba drägglar efter mig (; jag fårstår dom när jag har så snygga shorts på mig som jag har för tillfället O:
Mamma var pinsam idag, - som en liten note för dom som är intresserade. När vi satt på tåget hem från malmö så sa hon "åh, jag borde ta kort på det vi köpt idag!" och då från ingenstans börjar hon dra ut sakerna ur påsarna på tåget och lägger som på det über lilla bordet mellan oss, alltså grejjerna = linns trosor etc. när det sitter några killar i 20 års åldern mittemot. HALLÅ NORMALT? hon är ju skadad på nåt sätt det märks >-< både jag och linn typ "VAD FAN GÖR DU?" och hon ba; "JAJA, jag tar kort när vi kmr fram då"
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL på det.
tchau

 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

6 april 2009 17:55

Hon suger fett din morsa! Så där skulle jag aldrig göra om mina kids var med. Jag skulle förstås PROVA trosorna på tåget å ta kort.

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

7 april 2009 21:30

Nästa gång tar du kort på henne när hon håller på och lägger ut i bloggen. Okej?!

http://agneta.bloggagratis.se

 
mamma

mamma

7 april 2009 22:50

Puss på dig oxå!

http://thenilla.bloggagratis.se

 
mockapocka

mockapocka

8 april 2009 11:16

Hon tänkte bara på oss andra och ville väl visa vad hon shoppat. Jag hade velat se. Varför stoppade du henne?

http://mockapocka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 29 maj 2009 17:30

Fota Nabbe älsklingsvoffen lite idag, tänkte att det är värt att lägga upp (:  Bildförklaring1: Innan jag tog fram godis var han ganska extremt ointresserad.Bildförklaring2: Men plocka fram några levergodisar och han visar sin extremt fotogeniska sid...

Av Ellen - 24 maj 2009 04:35

Allmän info: Jag och syster blev övergivna denna helgen. Men inget fel på det, fett soft faktiskt, borde vara så mer. I fredags kollade vi på film fast jag somnade efter ungefär en halvtimme då jag inte sovit natten innan och igår kväll kollade vi på...

Av Ellen - 19 maj 2009 17:53

jag har roliga konversationer på msn med mina klasskamrater. Att göra om lärare till msn-gubbar är underhållning på hög nivå.jag kom i tid till skolan idag för första gången på kanske ett år känns det som. annars har dagen varit ganska okej, vi skull...

Av Ellen - 10 maj 2009 20:56

 About time för mig att uppdatera kanske? Ja, nu kommer det bli ett väldigt EMOOOOO inlägg pga. min mamma som inte fattar något överhuvudtaget om prioritering ._.Let me explain - the kooks, mina älskade britter fick jag reda på ska spela på peace and...

Av Ellen - 29 april 2009 19:45

DON'T DO DRUGSGET HIGH ON HUGS   Jag impulsfärgade mitt hår i helgen, jag impulsfärgade mitt hår idag igen.Jag tänkte att idag ska jag skriva den där uppgiften i svenskan så kanske mamma låter mig vara ute halva (hela) kvällen (natten) på fredag,...

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards