Alla inlägg under mars 2009

Av Ellen - 31 mars 2009 23:45

Igår var nog mer värt att skriva om än vad idag har varit, så jag börjar väl med att berätta om att igår satt liksom typ ihop med i förrgår since jag inte fick någon sömn överhuvudtaget den natten, någon minut brukar räcka för att jag ska kunna känna att jag sovit men ens det fick jag inte. Så vid lunch var jag lite väck eftersom jag varit uppe i ungefär precis 24 timmar då, vilket innebär någonting som innebär något som gör att det är relaterat på något sätt till att vara full (fanny förklarade det...), vilket förklarar varför jag råkade uttrycka högljutt inför hela gården (skolans "hang out" ställe) att min klasskompis har väldigt vackra ögon, vilket han har ... men pinsamt ändå. Så jag gick hem och kom på att jag inte hade någon nyckel så då fick jag gå till systers skola (långt) och sedan tillbaka (långt) sedan skulle jag repa men varken willä eller lisa kunde så då drog jag och anna upp på stan och "plugga" ist. Anna plugga och jag fick för mig att sitta och ta kort på en liten anka som jag pillar loss från en äckligt mazarin jag köpt för 11,50 av mina kronor 2,50 av Annas. Sedan gick vi på stan. Det var mysigt iaf.

Idag kom jag inte redigt ur sängen överhuvudtaget - kritiskt, och det gör det inte bättre när man kommer på att man glömde spela in project runway igår :<<<< buhu.


annas cheesecake

min chokladruta

bild 1 på den vackra lilla ankan

bild 2 på den vackra lilla ankan

bild 3 på den vackra lilla ankan

Av Ellen - 28 mars 2009 13:05

Spenderade istortsätt hela natten med att kolla igenom gamla skivor för andra gången den här månaden typ. Jag vet inte redigt varför men det är ju kul att kolla igenom det som pappa och mamma har, man vet ju aldrig, dom kan ju ha råkat av misstag köpa något som jag skulle kunna uppskatta och gissa vad - jag hittade en gammal U2 skiva! Men självklart var det för bra för att vara sant, det var inte mer än fodralet till en underbar skiva jag hittade. Willä har typ smittat mig så nu har jag så ont i halsen att jag låter som en av dom jobbiga killarna i min klass som är i målbrottet när jag försöker sjunga med till dom ljuva tonerna av the kooks vackra brighton dialekt. Men kan man inte sjunga så kan man ju alltid göra hot 'n' cold dansen som ligger mig så nära inpå hjärtat :) så jag klarar mig.

Av Ellen - 27 mars 2009 16:12

När jag vaknade idag kände jag paniken lyfta från mina axlar, jag svättades och var inte långt ifrån tårar. Jag hade den värsta mardrömmen på länge. Att bevittna sina bästa vänner bli mördade av Kittys bror, det var bara jag, Kittys bror och Kitty kvar. Men Kitty var hur lugn som helst, det var ju liksom hennes bror varför skulle hon vara orolig. Jag däremot hade det jätte jobbigt med att ljuga för mamma om att allt var jätte bra och att Lollo inte låg död och våltagen på golvet ... öh, normalfaktor 3000. I vilket fall så hörde jag att tv:n var på inne på mammas & pappas rum när jag hade insett att det bara var en dröm så jag gick in dit där fanny låg och kolla på nåt som sedan blev till Oprah. Ibland är det redigt bra att ha en syster hemma som man kan krama sönder när man har haft läskiga drömmar. Sedan somnade jag om.

Av Ellen - 26 mars 2009 12:54

Okeeej, en viss liten syster of mine har bett att få reda på hur det gick på the damn utveckligssamtal och since jag inte redigt orkar hennes tjat så antar jag att jag får skriva lite om det då va.
Well, dörren var öppen när vi kom dit, Lisas cykel stod kvar i cykelstället  trotts att klockan var 16.30(omg), min mentor såg glad ut som vanligt. Det enda mamma hade sagt att "så länge" om tog han självklart upp. Hello im ms need an evk - YAY. Fast min mentor är snäll så vi ska vänta med att bestämma allt tills efter påsklovet. Efteråt åkte jag och mamma och handla lite, bla ingredienser till våfflor since det var våffeldagen igår - yay. Sedan hem, skulle ha tränat med några kompisar men ist tog jag två sömntabletter, la mig i soffan, kolla på tv.

Imorse kunde jag knappt stå upp, det är ju typ den effekten som dom där tebletterna har på en, och kan man inte stå upp så kan man inte gå till skolan. Vette fan om jag är glad eller om det känns jobbigt att jag bara vart i skolan typ 2 timmar den här veckan. aja, ska och "plugga" med anna på biblan när hon slutar typ ... om en och en halv timme. yaaay<3.

om någon orkade läsa så får de en cyberkaka (vill ha alla irl kakor för mi själv) av det cybermonster ... som jag fått reda på att jag är.

Av Ellen - 25 mars 2009 13:23

Sov över i stugan igår till idag, vet inte varför direkt, men jag fick med mig pappa och Nabbe och det är ju skönt att komma bort iaf en kväll och en natt någon gång då och då.
Ja, jag gick till skolan imorse, var på svenskan utan att göra något, fick lite damp på min lärare när hon försökte få mig att jobba men efter mitt lilla kontrollerade utbrott lämnade hon mig ifred. yesss. sen gick jag till slöjden men lämnade den efter en kvart och satt ist i klassrummet och värmde mig vid ett element. Jag vet inte vad det är med mig, jag kanske är sjukt eller något men jag orkar bara inte med skolan. Efter typ en och en halv timme var det lunch och jag stack hem, har ont i huvudet. Bengt ringde, han trodde inte ens jag vart i skolan.
Har utvecklingssamtal sen, yaaay, då kan jag, mamma och bengt sitta hela samtalet och typ "ja ellen du ... failar ju i precis allt, vad ska vi förbättra?" *happy face*

blöööh,  mysigt.

Av Ellen - 23 mars 2009 23:09

I don't need an education
Just a microphone's intoxication


Kanske är det måndagen som grabbat tag i mig och fått mig att falla in i ett "orkapallabläää" -humör eller så är det bara det faktum att jag har hundratusentrettioåtta läxor att göra som stalkar mig. I vilket fall blev det ingen skola idag, gör inte mig något att slippa en viss lärare varsnamnjaginteskanämna's falska min när jag än en gång förklarar att jag inte gjort klart uppgiften som skulle vart inlämnad för vecka 2. Skulle dock gärna ha repat, men jag behövde sova ut och ingen verkade bli direkt sur till skillnad från vanliga fall. Över den vackra marken som är ämnad för vår ligger två ton snö som ett täcke, nej, inte ett täcke, täcken är mysiga och varma, om det skulle vara ett täcke så skulle det vara ett väldigt hatat täcke då jag bestämt att första vårdagen (det spelar ingen roll vad någon säger) var söndagen när jag var i hallsberg (jag är inge bra på datum). blablabla...

Summering: Måndagar suger, skolan är överreklamerad, jag suger på att lämna in uppgifter i tid, repa är kärlek, mina kompisar kan vara jobbiga men oftast är dom underbara, snö = jobbigt, fult, ouppskattat täcke.

Tchaulööv~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Ellen är
 asså ... bäst helt enkelt.
 ohlala ;DDD
 rwwwrr ;*
 ciaaaobella (((;
 grrrr :*
 OHYESSS
 Wow!! (inte spelet)
 omg :OOO

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards